Κατηγορίες

Γιορτάστε την άνοιξη με έκπτωση 5%! Χρησιμοποιήστε τον κωδικό ANOIXI5
Καλάθι

Περιεχόμενα στο Καλάθι

Το καλάθι είναι άδειο

Περιεχόμενα στο Καλάθι

0

Το Καλάθι σας είναι άδειο!

  • Προφίλ
  • Αγαπημένα
  • Cart
    Το καλάθι είναι άδειο

Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελία

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Μια παραγγελία μπορεί να γίνει απευθείας στην ιστοσελίδα μας. Επιπλέον, μπορείτε να το κάνετε επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στο [email protected], καλώντας μας στο +30 698 193 4030, +30 211 234 0888 ή στέλνοντάς μας μήνυμα στο Facebook.

Εάν μας στείλετε ένα email ή ένα μήνυμα στο Facebook, υποδείξτε τα έπιπλα που θέλετε να αγοράσετε και δώστε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε την παραγγελία σας.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να επιβεβαιώσετε τις παραγγελίες;

Οι παραγγελίες συνήθως επιβεβαιώνονται εντός 1 εργάσιμης ημέρας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας email στο [email protected] ή καλώντας μας στο +30 698 193 4030, +30 211 234 0888.

Όταν επικοινωνήσετε μαζί μας, θα σας ζητήσουμε να δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας ή τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας.

Εκδίδετε τιμολόγια;

Ναι, μπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγια τόσο για φυσικά όσο και για νομικά πρόσωπα.

Αναλαμβάνετε την απομάκρυνση των παλιών επίπλων;

Δεν παρέχουμε υπηρεσίες απομάκρυνσης παλιών επίπλων.

Έχετε εκθεσιακό χώρο ή φυσικό κατάστημα όπου μπορούμε να αγοράσουμε έπιπλα αυτοπροσώπως;

Διαθέτουμε ένα showroom με έπιπλα ενδεικτικά της ποιότητας των υλικών μας. Επισκεφτείτε μας στην Πριάμου 78, Ίλιον, 131 22 για να δείτε μερικά δείγματα ξύλου και υφάσματος που παρέχουμε.

Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσφέρουμε συμβουλές και να βοηθήσουμε στην επιλογή των καταλληλότερων επίπλων για εσάς, γι' αυτό μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Παράδοση

Ποιο είναι το κόστος παράδοσης;

Παρέχουμε παράδοση δωρεάν παράδοση στην πόρτα σας σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα (στο σημείο όπου μπορεί να έχει πρόσβαση ένα φορτηγό).

Δεν παραδίδουμε εμείς οι ίδιοι τα προϊόντα στα νησιά, αλλά μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κανονίσετε τη μεταφορά. Το κόστος παράδοσης στα νησιά υπολογίζεται ανά παραγγελία από τη μεταφορική εταιρεία.

Μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Ναι, μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας εισάγοντας στο σύστημα τον αριθμό παραγγελίας και το e-mail σας. Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή τον αριθμό τηλεφώνου που καταχωρήσατε κατά την υποβολή της παραγγελίας. Μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Τι ώρα παραδίδετε τα έπιπλα;

Προσπαθούμε να κανονίσουμε χρόνους παράδοσης που να σας εξυπηρετούν. Μια ημέρα πριν από την παράδοση, θα λάβετε ένα τηλεφώνημα από τον οδηγό για να συμφωνήσετε τη συγκεκριμένη ώρα παράδοσης. Την ημέρα της παράδοσης, 30 λεπτά πριν από την άφιξη, ο οδηγός θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Θα επικοινωνήσετε μαζί μου πριν από την παράδοση των επίπλων;

Ναι, την ημέρα της παράδοσης 30 λεπτά πριν την άφιξη, ο οδηγός θα επικοινωνήσει μαζί σας στον αριθμό τηλεφώνου που καθορίζεται στην παραγγελία.

Θα ανεβάσει ο οδηγός τα έπιπλα σε όροφο;

Ο οδηγός θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε τα έπιπλα σε όροφο εάν έχετε επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας υπηρεσία παράδοσης ορόφου. Μπορείτε να το επιλέξετε κατά την αρχική υποβολή της παραγγελίας. Μπορείτε επίσης να το προσθέσετε ανά πάσα στιγμή, πριν από την ημέρα παράδοσης των επίπλων, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω e-mail [email protected] ή τηλεφωνικά στα +30 698 193 4030, +30 211 234 0888.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση των επίπλων;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τα επιλεχθέντα έπιπλα. Στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρεται μια πιθανή περίοδος παράδοσης σε εργάσιμες ημέρες, η οποία υπολογίζεται από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

Εάν τα έπιπλα καθυστερήσουν, πότε θα τα παραλάβω;

Ενημερώνουμε εκ των προτέρων τους πελάτες μας για πιθανές καθυστερήσεις παράδοσης και παρέχουμε έναν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που παρέχονται στην παραγγελία. Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +30 698 193 4030, +30 211 234 0888.

Πώς πληρώνω για έπιπλα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης;

Όταν παραδίδουμε έπιπλα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης, σας ζητάμε να πληρώσετε μόνο για τα έπιπλα που παραδίδουμε εκείνη τη στιγμή.

Πληρωμή

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με μετρητά και με τραπεζική κάρτα κατά την παράδοση των επίπλων, με πληρωμή μέσω κινητού και τραπεζικής κάρτας (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal) και τραπεζικό έμβασμα πριν από την παράδοση των επίπλων. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής είναι διαθέσιμες εδώ: https://www.epipla1.gr/pliromi.html.

Πότε λαμβάνετε επιστροφή χρημάτων εάν ακυρώσουμε μια πληρωμένη παραγγελία;

Συνήθως, οι επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται εντός 1 εργάσιμης ημέρας μετά την ακυρωμένη εντολή πληρωμής.

Επιστροφές και εγγύηση

Παρέχετε εγγύηση κατασκευαστή για τα έπιπλα;

Όλα τα έπιπλα συνοδεύονται από εγγύηση 24 μηνών, εκτός εάν ο κατασκευαστής παρέχει μεγαλύτερη εγγύηση. Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημέρα παράδοσης των επίπλων.

Πού πρέπει να επικοινωνήσω και ποιες πληροφορίες πρέπει να δώσω σχετικά με ένα ελάττωμα επίπλου;

Εάν παραλάβατε έπιπλα με ελάττωμα, στείλτε μας φωτογραφίες ή άλλο οπτικό υλικό (όπως βίντεο) μέσω email στο [email protected]. Το τμήμα εγγυήσεων θα αξιολογήσει την κατάσταση και θα επικοινωνήσει μαζί σας για πιθανές λύσεις.

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για ανταλλακτικά με εγγύηση;

Ο χρόνος παράδοσης για ανταλλακτικά εγγύησης κυμαίνεται συνήθως από 15 έως 45 ημερολογιακές ημέρες. Ο ακριβής χρόνος παράδοσης εξαρτάται από κάθε προμηθευτή ξεχωριστά.

Τι γίνεται αν θέλουμε να επιστρέψουμε τα έπιπλα;

Εάν θέλετε να επιστρέψετε ένα έπιπλο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected], στο τηλέφωνο +30 698 193 4030, +30 211 234 0888. Είναι σημαντικό τα έπιπλα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και να μην έχουν συναρμολογηθεί. Θα φροντίσουμε να παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα έπιπλα εντός περίπου 10 εργάσιμων ημερών. Την επόμενη ημέρα από την παραλαβή των επίπλων, θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει καθοριστεί στην παραγγελία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, επισκεφθείτε αυτήν τη σελίδα: https://www.epipla1.gr/epistrofes.html.

Τι σημαίνει η εγγύηση επιστροφής χρημάτων 365 ημερών;

Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων 365 ημερών σημαίνει ότι εάν δεν είστε 100% ικανοποιημένοι με το υψηλής ποιότητας προϊόν σας, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 365 ημερολογιακών ημερών. Τα επιστρεφόμενα έπιπλα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία και να μην έχουν συναρμολογηθεί. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.epipla1.gr/epistrofes.html.

Επιπλέον ερωτήσεις

Ποια έπιπλα έχετε σε απόθεμα;

Μπορείτε να βρείτε τα έπιπλα που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή στην αποθήκη μας στην ενότητα προσφορών της ιστοσελίδας, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση εδώ: https://www.epipla1.gr/prosfores/.

Κατασκευάζετε έπιπλα κατά παραγγελία;

Δεν κατασκευάζουμε έπιπλα κατά παραγγελία, ωστόσο, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε έπιπλα από την προσφερόμενη ποικιλία μας.

Είναι δυνατόν να επιλέξετε διαφορετικά χρώματα για τα έπιπλα από αυτά που αναφέρονται στον ιστότοπο;

Τα διαθέσιμα χρώματα επίπλων παρατίθενται για κάθε προϊόν. Εάν δεν βλέπετε επιλογές χρωμάτων να εμφανίζονται για τα έπιπλα που επιλέξατε, αυτό σημαίνει ότι είναι διαθέσιμα μόνο στα χρώματα που εμφανίζονται στον ιστότοπο.

Τα έπιπλα φτάνουν ήδη συναρμολογημένα;

Τα έπιπλα παραδίδονται συνήθως ασυναρμολόγητα σε κουτιά, αλλά οι οδηγίες συναρμολόγησης και τα εξαρτήματα περιλαμβάνονται στη συσκευασία των επίπλων.

Συναρμολογείτε έπιπλα;

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν προσφέρουμε υπηρεσία συναρμολόγησης επίπλων.

Τι είναι η «Εγγύηση καλής τιμής»;

Η «Εγγύηση καλής τιμής» ισχύει για όλα τα έπιπλα που πωλούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αν βρείτε το ίδιο προϊόν σε χαμηλότερη τιμή σε άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί στην Ελλάδα, θα προσαρμόσουμε τις τιμές και θα παραδώσουμε τα προϊόντα σε όλη τη χώρα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την «Εγγύηση Καλής Τιμής», διαβάστε εδώ: https://www.epipla1.gr/pliromi.html#engiisi_kaliteris_timis.

Γιατί μπορείτε να αγοράσετε μόνο ζυγό αριθμό επίπλων;

Η ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας για ορισμένα έπιπλα εξαρτάται από τον κατασκευαστή των επίπλων. Ορισμένοι κατασκευαστές συσκευάζουν τα έπιπλά τους μόνο σε ζυγούς αριθμούς ανά κουτί, επομένως τα προϊόντα τους μπορούν να αγοραστούν μόνο σε ζυγές ποσότητες.

Μπορείτε να με ενημερώσετε όταν ένα έπιπλο είναι ξανά σε απόθεμα;

Ναι, εάν δεν μπορείτε να αγοράσετε το επιθυμητό έπιπλο, μπορείτε να ζητήσετε μια ειδοποίηση, η οποία θα σας ενημερώσει αμέσως όταν το προϊόν που επιθυμείτε θα είναι και πάλι σε απόθεμα.

Τα εξαρτήματα για την τοποθέτηση των επίπλων στον τοίχο περιλαμβάνονται στη συσκευασία του προϊόντος;

Όχι, οι βίδες για τη στερέωση επίπλων που τοποθετούνται στον τοίχο ή κρεμαστών επίπλων δεν περιλαμβάνονται στη συσκευασία του προϊόντος, οπότε θα πρέπει να τις αγοράσετε ξεχωριστά. Κάθε τοίχος απαιτεί διαφορετικό τύπο βίδας ή ακόμη και διαφορετικό βάθος διάτρησης. Επιλέξτε το εξάρτημα τοποθέτησης επίπλων με βάση το βάρος του επίπλου και τον τύπο του τοίχου, αν είναι κατασκευασμένος από γυψοσανίδα, τούβλο, ξύλο κ.λπ. Για λόγους ασφάλειας και ποιότητας, επιλέξτε μόνο βίδες που είναι κατάλληλες για έναν συγκεκριμένο τύπο τοίχου.

Πουλάτε κρεβάτια με στρώματα;

Μερικά από τα κρεβάτια της συλλογής μας πωλούνται με στρώματα. Μπορείτε να δείτε αν το κρεβάτι που επιλέξατε πωλείται με στρώμα ελέγχοντας τις προδιαγραφές του προϊόντος.

Είναι δυνατή η προσαρμογή σετ κουζίνας;

Στην περιγραφή του επιλεγμένου σετ κουζίνας, μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή της διαμόρφωσης των επίπλων. Εάν υπάρχει μια τέτοια επιλογή, μπορείτε να επιλέξετε και να παραγγείλετε μεμονωμένα ντουλάπια από την αντίστοιχη συλλογή επίπλων, δημιουργώντας έτσι το σετ που επιθυμείτε. Ωστόσο, εάν η διαμόρφωση των επίπλων δεν μπορεί να αλλάξει, μπορεί να παραγγελθεί μόνο όπως εμφανίζεται στον ιστότοπο. Εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +30 698 193 4030, +30 211 234 0888.

Έρχεστε να μετρήσετε την κουζίνα;

Δεν παρέχουμε υπηρεσίες μέτρησης κουζίνας. Ωστόσο, μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην επιλογή ντουλαπιών κουζίνας και στο σχεδιασμό της διάταξής τους με βάση τις διαθέσιμες τυποποιημένες διαστάσεις.

Πώς μπορώ να εγγραφώ/διαγραφώ από το newsletter;

Για να εγγραφείτε στο newsletter μας, μπορείτε να επιλέξετε το πεδίο ελέγχου κατά τη διαδικασία πληρωμής που υποδεικνύει ότι επιθυμείτε να λαμβάνετε το newsletter ή μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στο πλαίσιο εγγραφής που βρίσκεται στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας και να δηλώσετε ότι συμφωνείτε με την πολιτική απορρήτου μας.

Για να διαγραφείτε από το newsletter μας, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί «Διαγραφή» στο κάτω μέρος κάθε newsletter που λαμβάνετε ή μπορείτε να μας στείλετε email στη διεύθυνση [email protected].