Συχνές Ερωτήσεις
1. Έχετε κάποιον εκθεσιακό χώρο όπου μπορούμε να δούμε από κοντά τα έπιπλα;
Διαθέτουμε ένα showroom με έπιπλα ενδεικτικά της ποιότητας των υλικών μας. Επισκεφτείτε μας στη διεύθυνση Πριάμου 78, Ίλιον, 131 22 (μπορείτε να παραγγείλετε, να δείτε κάποια δείγματα ξύλου και υφασμάτων). Δευτέρα-Παρασκευή 10.00-19.00 & Σάββατο 9:00-15:00.
2. Κατασκευάζετε έπιπλα;
Έχουμε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών, αν και δεν τις κατασκευάζουμε. Συνεργαζόμαστε άμεσα με τους κατασκευαστές, επομένως τα έπιπλα φτάνουν στον πελάτη απευθείας χωρίς να περάσουν από τους μεσίτες.
3. Μπορούν να επιλεγούν άλλα χρώματα από αυτά που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα;
Εάν υπάρχουν επιλογές επιλογής στο εισηγμένο προϊόν, τότε μπορούν να επιλεγούν αυτά τα χρώματα. Κάτω από μερικά έπιπλα υπάρχει μια εικόνα κάτω από τον κατάλογο με πιθανή ταπετσαρία, δέρμα, ξύλο ή διαφορετικές επιλογές συνδυασμού. Λυπούμαστε, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να παραγγείλετε ένα χρώμα το οποίο δεν περιλαμβάνεται στο προϊόν.
4. Υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας επίπλων σε συγκεκριμένες διαστάσεις;
Έχουμε μια τεράστια ποικιλία επίπλων και είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι θα βρούμε κάτι κατάλληλο σύμφωνα με τις διαστάσεις σας. Ωστόσο, λυπούμαστε, αλλά δεν μπορούμε να παραγγείλουμε έπιπλα διαφορετικών διαστάσεων από αυτά που αναγράφονται στο προϊόν. Απλώς ενημερώστε μας για το τι ψάχνετε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε :)
5. Τα εξαρτήματα τοίχου περιλαμβάνονται στα έπιπλα;
Όχι, συνήθως δεν περιλαμβάνονται. Οι κατασκευαστές δεν μπορούν να προβλέψουν το είδος τοίχου που θα χρησιμοποιηθεί για την εγκατάσταση, επομένως τα εξαρτήματα για την τοποθέτηση στον τοίχο συνήθως δεν περιλαμβάνονται στο συνολο των εξαρτημάτων του προϊόντος και πρέπει να αγοραστούν ξεχωριστά.
6. Μπορείτε να αλλάξετε τι περιέχει το σετ κουζίνας;
Μόνο το περιεχόμενο των σετ κουζίνας που κατασκευάζεται από εμάς μπορεί να αλλάξει. Τα τυπικά σετ κουζίνας που παρέχονται ήδη από τον κατασκευαστή δεν μπορούν να αλλάξουν. Ωστόσο μπορείτε να παραγγείλετε το σετ και να μην χρησιμοποιήσετε το κομμάτι που δεν χρειάζεστε, αυτό είναι συνήθως φθηνότερο από την παραγγελία των ντουλαπιών ξεχωριστά. Μπορείτε σχεδόν πάντα να προσθέσετε επιπλέον ντουλάπια στην κουζίνα. Επίσης, μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην παραγγελία μιας κουζίνας σύμφωνα με το σχέδιό σας.
7. Κάνετε έργα κουζίνας;
Μπορούμε να σας κάνουμε ένα έργο κουζίνας και να φτιάξουμε ένα σετ κουζίνας από ξεχωριστά ντουλάπια. Θα πρέπει να μας στείλετε το σχέδιο κουζίνας ή τις μετρήσεις σας στο [email protected]. Θα ήταν το καλύτερο αν μπορούσατε να μας παρέχετε το σετ κουζίνας και το χρώμα που προτιμάτε καθώς η τιμή ποικίλλει ανάλογα με αυτό. Όσο περισσότερες πληροφορίες τόσο το καλύτερο :)
8. Ποια είναι η τιμή των επίπλων;
Όλες οι τιμές των προϊόντων σημειώνονται δίπλα στο προϊόν. Αν υπάρχουν επιπλέον επιλογές για να επιλέξετε, η τιμή θα προσαρμόζεται αυτόματα και θα αλλάζει αμέσως στον ιστότοπο. Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
9. Πόσο καιρό χρειάζεται για να παραδοθεί;
Ο μέσος όρος παράδοσης σημειώνεται για κάθε προϊόν χωριστά. Κάθε προϊόν έχει διαφορετικό όρο παράδοσης επειδή τα προϊόντα κατασκευάζονται από διάφορους κατασκευαστές.
10. Παρέχετε μια εγγύηση για τα έπιπλά σας;
Όλα τα προϊόντα λαμβάνουν εγγύηση 24 μηνών. Αν συμβεί κάτι, δεν θα σας αφήσουμε με προβλήματα :)
11. Τι σημαίνει 365 Ημέρες εγγύηση επιστροφής χρημάτων;
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία εντός ενός έτους από την ημέρα παραλαβής της και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων από τη στιγμή που τα έπιπλα είναι μη συναρμολογημένα και στην αρχική τους συσκευασία.
12. Πώς μπορώ να πληρώσω τα έπιπλα;
Υπάρχουν μερικές μέθοδοι πληρωμής που μπορούν να επιλεγούν: μέσω τραπεζικής μεταφοράς, με πιστωτική κάρτα κατά την παράδοση ή με αντικαταβολή. Οι πληρωμές μέσω τραπεζικής μεταφοράς πρέπει να γίνονται τουλάχιστον λίγες ημέρες πριν από την παράδοση. Ο οδηγός δεν επιτρέπεται να εγκαταλείψει τα έπιπλα χωρίς επιβεβαίωση πληρωμής.
13. Παραδίδετε σε όλη την Ελλάδα;
Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στην ηπειρωτική Ελλάδα με δικά μας φορτηγά- αποθηκεύουμε και φροντίζουμε για τη συσκευασία, είμαστε υπεύθυνοι για τα έπιπλα σας μέχρι να φτάσουν με ασφάλεια στο σπίτι σας. Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται με 29€ επιβάρυνση στην ηπειρωτική Ελλάδα. (Τα έξοδα αποστολής για τα νησιά υπολογίζονται με βάση κάθε μεμονωμένη παραγγελία.)
14. Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία στην ιστοσελίδα ή γράφοντας μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] με το πλήρες όνομά σας, τη διεύθυνση παράδοσης (συμπεριλαμβανομένου του ταχυδρομικού κώδικα), τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας, τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής, τον πλήρη κατάλογο των προϊόντων και των επιλογών που θέλετε να συμπεριληφθούν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 698 193 4030 και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε :)
15. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την παραγγελία μου;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +30 698 193 4030 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] με τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα σας παράσχουμε πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας και αν είναι ήδη δυνατό - την ημερομηνία παράδοσης.
16.Παρέχετε τιμολόγια ΦΠΑ για εταιρείες;
Όλοι οι πελάτες λαμβάνουν τιμολόγιο ΦΠΑ.
17. Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να το κάνετε επικοινωνώντας μαζί μας στο +30 698 193 4030 ή στο [email protected].
18. Πότε παραδίδετε τα έπιπλα;
Προσπαθούμε πάντα να παραδώσουμε σε έναν χρόνο που είναι κατάλληλος για εσάς. Τουλάχιστον μια ημέρα πριν από την παράδοση θα σας καλέσουμε για να ενημερώσουμε για την επερχόμενη άφιξη και μια κατά προσέγγιση ώρα της ημέρας. Επίσης κατά τη διάρκεια της ημέρας παράδοσης ο οδηγός θα σας καλέσει και πάλι για να ενημερώσει για την άφιξή του.
19. Μπορεί ο οδηγός να φέρει την παραγγελία μέσα στο σπίτι ή στο διαμέρισμά μου;
Αν έχετε επιλέξει την υπηρεσία τότε ο οδηγός θα μεταφέρει τα έπιπλα στο σπίτι ή στο διαμέρισμά σας. Διαφορετικά παραδίδουμε τα έπιπλα δωρεάν στην πλησιέστερη τοποθεσία που μπορεί να φτάσει ο οδηγός με το φορτηγό του και τα έπιπλα πρέπει να μεταφερθούν από εσάς. Εάν απαιτούνται υπηρεσίες μεταφοράς, μπορείτε να το επιλέξετε κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας ή μπορείτε να το επιλέξετε επιπρόσθετα μέχρι την ημέρα παράδοσης. Αν και δεν μπορούν όλα τα έπιπλα να μεταφερθούν από τον ίδιο τον οδηγό, καθώς κάποια από τα έπιπλα είναι πολύ βαριά για ένα άτομο, επομένως θα πρέπει να υπάρχει ένα άτομο από την πλευρά σας για να βοηθήσει τον οδηγό μας να μεταφέρει τα έπιπλα :)
20. Τι να κάνω εάν έλαβα έπιπλα με ελαττώματα ή κομμάτια που λείπουν;
Εάν λάβατε μια παραγγελία με ελαττώματα, ζημιές ή ελλείποντα κομμάτια, ενημερώστε μας μέσω τηλεφώνου στο +30 698 193 4030 ή στο [email protected], πρέπει να σημειωθεί ένας αριθμός τεμαχίου σύμφωνα με τις οδηγίες που έχει ελαττώματα, ζημιές ή λείπει. Επίσης θα πρέπει να στείλετε μια εικόνα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας στο [email protected], αυτές οι φωτογραφίες θα σταλούν στον κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής του επικείμενου κομματιού υποχρεούται να το αντικαταστήσει σε 15-45 εργάσιμες ημέρες μετά την καταχώρηση της εντολής εγγύησης (διαβάστε περισσότερα εδώ).
21. Τι να κάνω αν θέλω να επιστρέψω τα έπιπλα;
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα έπιπλα, ενημερώστε μας για αυτό (μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνήστε στο +30 698 193 4030). Είναι σημαντικό ότι τα έπιπλα δεν έχουν συναρμολογηθεί και είναι στην αρχική τους συσκευασία. Τα επιστρεφόμενα έπιπλα θα παραληφθούν σε 15-20 εργάσιμες ημέρες. Τα χρήματα θα επιστραφούν τις επόμενες μέρες μετά την παραλαβή των επίπλων μέσω τραπεζικής μεταφοράς.