Επιστροφές
Όλα τα προϊόντα μας περιλαμβάνουν εγγυήσεις, εάν έχετε παρατηρήσει κάποιο εργοστασιακό ελάττωμα ή ζημιές από τη μεταφορά, θα επιλύσουμε το ζήτημα, παραγγέλλοντας κομμάτια εγγύησης ή αντικαθιστώντας το προϊόν με ένα νέο ή επιστρέφοντάς σας τα χρήματά σας. Εάν έχετε τη δυνατότητα - στείλτε μας ένα email με φωτογραφίες των ελαττωμάτων ή ζημιών - με αυτόν τον τρόπο είναι πιο πιθανό ότι θα λύσουμε την κατάσταση ταχύτερα. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία εγγύησης παρέχονται μέσω τηλεφώνου στο +30 698 193 4030 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected].
Σε αντίθεση με πολλά άλλα διαδικτυακά και συμβατικά καταστήματα, αν δεν είστε 100% ικανοποιημένοι με την ποιότητα του προϊόντος σας, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 365 ημερολογιακών ημερών (ναι ένα ολόκληρο χρόνο!) και να λάβετε όλα τα χρήματά σας πίσω. Θα φτάσουμε προσωπικά για να πάρουμε τα έπιπλα και όλα τα έξοδα επιστροφής θα καλυφθούν από εμάς. Η δωρεάν επιστροφή ισχύει μόνο για την ηπειρωτική/χερσαία Ελλάδα. Για προϊόντα καλής ποιότητας, δεν ισχύει η δωρεάν επιστροφή για τη νησιωτική Ελλάδα, λόγω του ότι μεσολαβούν μεταφορικές εταιρείες. Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα, αποστολής και επιστροφής των προϊόντων, βαρύνουν τον αγοραστή.
Κατά την επιστροφή των προϊόντων πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- - Κατά την επιστροφή του προϊόντος, αυτό πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (για την επιθεώρηση του προϊόντος μπορείτε να κόψετε την ταινία συσκευασίας που κρατά τα πακέτα κλειστά).
- - Τα συναρμολογημένα προϊόντα καλής ποιότητας δεν μπορούν να επιστραφούν.
- - Το προϊόν δεν πρέπει να έχει υποστεί βλάβη από τον πελάτη.
- - Σε περιπτώσεις όπου ο λόγος για την επιστροφή του προϊόντος είναι η κακή ποιότητα, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να αλλάξουμε το προϊόν σε προϊόν καλής ποιότητας ή να επιστρέψουμε τα χρήματα που καταβλήθηκαν.
- - Το προϊόν πρέπει να είναι εμπορεύσιμης εμφάνισης (ετικέτες, οι συσκευασίες ασφαλείας δεν πρέπει να υποστούν βλάβη) (η παρούσα παράγραφος δεν ισχύει εάν το προϊόν επιστρέφεται λόγω κακής ποιότητας κατασκευής).
- - Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να έχει όλες τις μονάδες και τα πακέτα, όπως λήφθηκε.
- - Τα επιστρεφόμενα αγαθά θα παραληφθούν από τον πλησιέστερο χώρο που μπορούν να φτάσουν τα φορτηγά μας.
- - Είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε την επιστροφή των αγαθών εντός 20 εργάσιμων ημερών, εκτός εάν διακανονιστεί διαφορετικά. Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν μέσω τραπεζικής μεταφοράς στο λογαριασμό που παρέχει ο πελάτης.
Κάθε προϊόν που πωλείται από το Epipla1.gr έχει τις βασικές του ιδιότητες που αναφέρονται στην περιγραφή. Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το Epipla1.gr λαμβάνουν εγγύηση από τον κατασκευαστή, τους όρους και τις προϋποθέσεις της οποίας μπορείτε να διαβάσετε στην περιγραφή προϊόντων και στα φύλλα εγγύησης. Αφού αγοράσετε ένα από αυτά τα προϊόντα, πριν από τη συναρμολόγηση, κάντε μια προσεκτική επιθεώρηση. Συνθήκες ισχύος εγγύησης:
- - Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας συναρμολόγησης, ο πελάτης πρέπει να ακολουθεί τις οδηγίες συναρμολόγησης.
- - Το προϊόν χρησιμοποιήθηκε για τον προορισμό του και συντηρήθηκε σύμφωνα με τους κανόνες επίβλεψης.
- Η εγγύηση ισχύει για ελαττώματα στην ποιότητα των προϊόντων που οφείλονται σε σφάλμα του κατασκευαστή και στη μεταφορά από των πωλητή. Οι αγοραστές χάνουν τα δικαιώματα εγγύησης σε αυτές τις περιπτώσεις:
- - Ο αγοραστής δεν τήρησε τους κανόνες συντήρησης και εποπτείας των επίπλων.
- - Τα προϊόντα υπέστησαν ζημία από τον αγοραστή.
- - Τα έπιπλα δεν έχουν υποστεί ανωτέρα βία.
«Σας συνιστούμε να μην πετάξετε την αρχική συσκευασία έως ότου συναρμολογηθούν τα έπιπλα. Σε περίπτωση εγγύησης ενδέχεται να απαιτούνται πρόσθετες πληροφορίες που βρίσκονται στη συσκευασία του προϊόντος».
Σχετικά με τα εμφανιζόμενα ελαττώματα κατά τη χρήση των επίπλων παρακαλούμε ενημερώστε χρησιμοποιώντας τις παρακάτω επαφές που παρέχονται στην ιστοσελίδα Epipla1.gr. Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, όλες οι αναντιστοιχίες ποιότητας και ποσότητας επιλύονται από το Epipla1.gr. Οι διορθώσεις ή αντικαταστάσεις σε προϊόντα ή κομμάτια κατάλληλης ποιότητας καλύπτονται με έξοδα της εταιρείας. Το Epipla1.gr υποχρεούται να επιλύει τις περιπτώσεις εγγύησης σε 20-45 ημέρες από την ημέρα εγγραφής της εγγύησης. Στην περίπτωση, αφού αγοράσετε ένα από αυτά τα προϊόντα και παρατηρήσετε ότι είναι κακής ποιότητας, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς εντός 24 μηνών από την ημέρα παράδοσης. Τα προϊόντα παραλαμβάνονται επίσης δωρεάν με τη μεταφορική μας. Σε αυτή την περίπτωση, η κακή ποιότητα του προϊόντος αλλάζει σε μια σωστή ποιότητα ή εκδίδεται μια πλήρης επιστροφή χρημάτων για την αγορά. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης (24 μήνες), αφού παρατηρήσετε τα κρυμμένα κατασκευαστικά ελαττώματα, παρακαλούμε τραβήξτε φωτογραφίες και στείλτε τα στο [email protected]. Ο κατασκευαστής θα αποφασίσει εάν θα εφαρμοστεί η εγγύηση - δηλαδή ότι το ελάττωμα εμφανίστηκε κατά την κατασκευή ή για άλλους λόγους. Θα ενημερωθείτε για την απόφαση του κατασκευαστή μέσω των γραμμών επικοινωνίας που σας παρέχουμε. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι:
- - Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν ισχύει για φυσικά φθαρμένα κομμάτια των επίπλων ή` για το ύφασμα.
- - Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής επίπλων είναι η κακή ποιότητα, υποχρεούμαστε να αντικαταστήσουμε τα έπιπλα κακής ποιότητας σε μία ικανοποιητική ποιότητα ή να επιστρέψουμε τα χρήματα που πληρώσατε.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Φόρμα υπηρεσίας εγγύησης
- Τα προσωπικά δεδομένα που παρέχονται στη φόρμα θα πρέπει να συμφωνούν με τα στοιχεία του ατόμου που καταχώρησε την παραγγελία.