Κατηγορίες

Καλάθι

Περιεχόμενα στο Καλάθι

Το καλάθι είναι άδειο

Χαίρετε!

Περιεχόμενα στο Καλάθι

0

Το Καλάθι σας είναι άδειο!

  • Χαίρετε!

  • Αγαπημένα

    ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣ

    1. Εφαρμογή των όρων αγοράς

    1.1. Οι παρόντες όροι αγοράς ("Όροι Αγοράς") ισχύουν για όλες τις αγορές που πραγματοποιείτε μέσω του www.epipla1.gr (εφεξής καλούμενος στο παρόν ο "Ιστότοπος"). Αποδέχεστε τους παρόντες Όρους Αγοράς σε σχέση με την ολοκλήρωση μιας αγοράς μέσω της Ιστοσελίδας.

    1.2. Μια συμφωνία συνάπτεται μεταξύ υμών και της FURNITURE1 ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ. Ι.Κ.Ε., με Α.Φ.Μ. 801003026 και Γ.Ε.Μ.Η. 146734201000, καλούμενη εφεξής στο παρόν ο "Πωλητής".

    1.3. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στη διεύθυνση : Αγίου Ιωάννου Θεολόγου 119, Αχαρνές Τ.Κ. 13672, email [email protected]

     

    2. Παραγγελίες

    Για να ολοκληρώσετε μια αγορά, πρέπει να έχετε το δικαίωμα να συνάψετε μια συμφωνία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ήτοι να έχετε πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

     

    3. Επιβεβαίωση παραγγελίας

    3.1 Όταν ολοκληρώσετε την αγορά σας, θα λάβετε μια αυτόματη ενημέρωση για την καταχώρηση της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία θα επιβεβαιώνει ότι έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η καταχώρηση παραγγελίας δεν σημαίνει ότι έχει συναφθεί δεσμευτική συμφωνία. Μια δεσμευτική συμφωνία συνάπτεται μόνο όταν λάβετε την τελική επιβεβαίωση παραγγελίας. Πριν από τη λήψη της επιβεβαίωσης παραγγελίας, ενδέχεται να αρνηθούμε την παραγγελία σας. Σας συνιστούμε να αποθηκεύσετε την τελική επιβεβαίωση παραγγελίας για να διευκολύνετε τη μελλοντική επικοινωνία μαζί μας.

    3.2 Έχετε πολλαπλές επιλογές για να παραγγείλετε προϊόντα από εμάς, όπως παραγγελία στο διαδικτυακό μας κατάστημα χωρίς εγγραφή, παραγγελία στο διαδικτυακό μας κατάστημα με εγγραφή, παραγγελία μέσω τηλεφώνου ή παραγγελία στο φυσικό μας χώρο.

    3.3 Για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε και να παραδώσουμε την παραγγελία σας, θα ζητήσουμε από εσάς το όνομα, το επώνυμο, τη διεύθυνση παράδοσης, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το γιατί χρειαζόμαστε και πώς και πού χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας δεδομένα παρέχονται στην πολιτική απορρήτου μας και η ανάγνωση και αποδοχή της πολιτικής απορρήτου μας είναι προαπαιτούμενο βήμα για να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε και να παραδώσουμε την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα που απαιτούνται για την επεξεργασία της παραγγελίας αλλάξουν μετά τη στιγμή που μας δώσατε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως μόλις γίνουν οι αλλαγές, ώστε να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας σωστά, χωρίς λάθη και χωρίς καθυστερήσεις.

     

    4. Τιμή και πληροφορίες

    4.1 Οι τιμές που ισχύουν για την αγορά σας αναγράφονται σε σχέση με την παραγγελία σας μέσω της Ιστοσελίδας. Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν τον ισχύοντα ΦΠΑ. Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν έξοδα αποστολής, τα οποία αναφέρονται ξεχωριστά.

    4.2 Εάν η τιμή ή οι πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν που παρατίθεται στον Ιστότοπο είναι διαφορετικές και το αντιληφθήκατε ή θα έπρεπε να το είχατε αντιληφθεί κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας, η διαφορετική τιμή ή οι εσφαλμένες πληροφορίες δεν θα ισχύουν για την αγορά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό μόλις ανακαλύψουμε το σφάλμα.

    4.3 Οι εικόνες στον Ιστότοπο που παρουσιάζουν την εμφάνιση ενός προϊόντος (χρώμα, σχήμα και άλλες παραμέτρους) δεν μπορούν να εγγυηθούν ότι αποτελούν ακριβή αναπαράσταση της εμφάνισης του προϊόντος, π.χ. λόγω της οθόνης που επηρεάζει την αναπαραγωγή των χρωμάτων. Τα προϊόντα μας που αποτελούνται από ή περιέχουν τμήματα φυσικών υλικών ενδέχεται επίσης να έχουν φυσικές παραλλαγές και η εμφάνιση του προϊόντος μπορεί να διαφέρει μεταξύ των παρτίδων παραγωγής.

    4.4 Τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος που πωλείται από εμάς αναφέρονται στη σελίδα περιγραφής του κάθε προϊόντος.

    4.5 Διατηρούμε το δικαίωμα να ορίσουμε την ελάχιστη απαίτηση αξίας παραγγελίας στην οποία η παραγγελία θα επεξεργαστεί και θα εκτελεστεί. Εάν εφαρμοστεί, θα αναφέρουμε σαφώς τις πληροφορίες αυτές στο διαδικτυακό κατάστημα και κατά τη διάρκεια της πληρωμής.

     

    5. Πληρωμή

    5.1 Προσφέρουμε διάφορες επιλογές πληρωμής σε συνεργασία με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών [EUROBANK ERGASIAS S.A., 25ης Μαρτίου 80, Πετρούπολη Αττικής, Τ.Κ. 13231 SWIFT/BIC : ERBKGRAA] και μπορείτε να επιλέξετε ποια επιλογή πληρωμής επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε. Οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε αναφέρονται πάντα στον ιστότοπο και σε σχέση με την παραγγελία σας. Ανάλογα με την επιλογή που επιλέγετε, ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις. Μπορείτε να βρείτε πλήρεις πληροφορίες σχετικά με όλες τις επιλογές πληρωμής και τυχόν πρόσθετες χρεώσεις της (Πληρωμη).Τυχόν έξοδα για την επιλογή πληρωμής σας αναφέρονται επίσης πάντα πριν από την παραγγελία σας.

    5.2 Σε σχέση με την ολοκλήρωση μιας αγοράς από εμάς, θα συνάψετε επίσης μια ξεχωριστή συμφωνία πληρωμής με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών μας. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις θα ισχύουν για τη συμφωνία σας με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών μας.

    5.3 Για τη διευκόλυνσή σας προσφέρουμε επίσης ως προαιρετική μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή ή την τραπεζική κάρτα κατά την παράδοση.

    5.4 Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή με κάρτα κατά την παράδοση, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ζητήσουμε μερική ή ολική προπληρωμή για την παραγγελία που δώσατε.

    5.5 Για τη διευκόλυνσή σας, προσφέρουμε επίσης ως προαιρετική μέθοδο πληρωμής τη χρηματοδοτική μίσθωση καταναλωτή/πίστωση αγοράς.

    5.6 Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα και δεν έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή σας εντός 30 ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων.

    5.7 Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση και υπάρχει ανάγκη να διευκρινίσουμε μαζί σας τα στοιχεία της παραγγελίας σας, αλλά δεν μπορούμε να σας βρούμε μέσω των στοιχείων επικοινωνίας που μας έχετε δώσει, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία σας. Επίσης, σε περίπτωση ασαφών στοιχείων παραγγελίας η προθεσμία παράδοσης αρχίζει να υπολογίζεται από τη στιγμή που επικοινωνήσαμε μαζί σας.

    5.8 Εάν δεν είμαστε σε θέση να εκτελέσουμε την παραγγελία σας εγκαίρως και σωστά για σημαντικούς λόγους, διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους όρους και τον χρόνο παράδοσης ή να ακυρώσουμε την παραγγελία ενημερώνοντάς σας αμέσως και επιστρέφοντας την πληρωμή, εάν αυτή έχει γίνει από εσάς εκ των προτέρων.

     

    6. Αποστολή και παράδοση

    Επιλογές παράδοσης

    6.1 Προσφέρουμε διάφορες επιλογές παράδοσης. Οι επιλογές παράδοσης που προσφέρουμε αναγράφονται πάντα στον Ιστότοπο και στο ταμείο. Μπορείτε να βρείτε πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές παράδοσης εδώ.

    6.2 Σε ορισμένες περιπτώσεις, η αποστολή και οι προαιρετικές υπηρεσίες μπορεί να προσφέρονται αφού ολοκληρώσετε την αγορά σας. Εάν υπάρχουν τέτοιες προαιρετικές υπηρεσίες, αυτές θα σας παρουσιαστούν και μπορείτε να επιλέξετε να συμφωνήσετε ξεχωριστά για αυτές τις πρόσθετες υπηρεσίες.

    6.3 Εάν η παραγγελία σας περιέχει πολλαπλά προϊόντα, ορισμένα από τα οποία δεν είναι σε απόθεμα ή έχουν μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης, ενδέχεται να σας αποστείλουμε τα προϊόντα σε περισσότερες παραδόσεις χωρίς πρόσθετο κόστος. Προκειμένου να διευκολύνουμε την παράδοση για εσάς ως πελάτη και να ελαχιστοποιήσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, προσπαθούμε πάντα να παραδίδουμε τα προϊόντα σας σε μία παράδοση.

    Κόστος αποστολής

    Έξοδα αποστολής

    6.4 Όταν πραγματοποιείτε μια αγορά από εμάς, προστίθεται κατά κανόνα ένα τέλος αποστολής, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στον Ιστότοπο. Το ποσό του τέλους αποστολής [εξαρτάται από την επιλογή αποστολής που επιλέγετε και] αναφέρεται πάντα σε σχέση με την αγορά σας. Μπορείτε να βρείτε πλήρεις πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα αποστολής μας εδώ.

    Χρόνος παράδοσης

    6.5 Ο αναμενόμενος χρόνος παράδοσης αναφέρεται στον ιστότοπο και στην επιβεβαίωση της παραγγελίας και ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την επιλογή παράδοσης που επιλέγετε. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης που αναφέρεται στον Ιστότοπο υπολογίζεται από την επιβεβαίωση παράδοσης και όχι από τη στιγμή που κάνατε την παραγγελία. Προσπαθούμε πάντα να παραδίδουμε την παραγγελία σας εντός του εκτιμώμενου αριθμού εργάσιμων ημερών για την παράδοση, όπως αναφέρεται στον Ιστότοπο και στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

    Άλλοι όροι παράδοσης

    6.6 Κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την ακριβή τοποθεσία παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων.

    6.7 Πρέπει να παραλάβετε αυτοπροσώπως τα αγαθά που σας παραδόθηκαν. Σε περίπτωση που δεν είστε σε θέση να παραλάβετε αυτοπροσώπως τα αγαθά και παραδίδουμε στη διεύθυνσή σας, αλλά τα αγαθά γίνονται αποδεκτά από άλλο πρόσωπο στη διεύθυνσή σας, δεν ευθυνόμαστε για την παράδοση των αγαθών σε λάθος πρόσωπο.

    6.8 Τα αγαθά παραδίδονται σε εσάς από εμάς ή από τον συνεργάτη μας - ένα τρίτο μέρος το οποίο έχουμε εξουσιοδοτήσει.

    6.9 Τα αγαθά παραδίδονται μόνο εντός της επικράτειας της Ελληνικής Δημοκρατίας

    6.10 Τα εμπορεύματα παραδίδονται μόνο στο πιο απομακρυσμένο προσβάσιμο σημείο στο οποίο το όχημα μεταφοράς επίπλων μπορεί να έχει πρόσβαση με οδική μεταφορά.

    6.11 Τα εμπορεύματα παραδίδονται στο επίπεδο του δρόμου/ισόγειο και δεν μεταφέρονται στους επάνω ορόφους, εκτός εάν έχετε επιλέξει εκ των προτέρων τέτοια υπηρεσία μεταφοράς και ήμασταν σε θέση να επιβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να παρέχουμε υπηρεσία μεταφοράς σε αυτή τη διαδρομή παράδοσης και στην τοποθεσία σας. Ενδέχεται να ισχύει χρέωση για την υπηρεσία μεταφοράς και αν ναι, θα αναφέρεται σαφώς στο Ταμείο.

    6.12 Σχεδόν όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται μη συναρμολογημένα στη συσκευασία του κατασκευαστή (κουτιά) που περιέχει οδηγίες συναρμολόγησης καθώς και τα απαραίτητα εξαρτήματα που παρέχονται από τον κατασκευαστή.

    6.13 Για τη διευκόλυνσή σας, προσφέρουμε επίσης τη δυνατότητα αυτοπαραλαβής και μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα απευθείας από την αποθήκη μας, εάν λάβουμε τέτοιο αίτημα από εσάς κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Εάν επιλέξετε την αυτοπαραλαβή, θα πρέπει να παραλάβετε τα αγαθά εντός 3 εργάσιμων ημερών αφότου σας επιβεβαιώσουμε ότι τα αγαθά είναι έτοιμα για παραλαβή. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει την αυτοπαράδοση και δεν παραλάβετε τα αγαθά εντός 3 εργάσιμων ημερών, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την παραγγελία σας και, εάν έχετε κάνει προπληρωμή για την εν λόγω παραγγελία, θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε για την αρχική πληρωμή. Στο πλαίσιο της επιλογής αυτοπαραλαβής θα πρέπει να επιδείξετε στον υπάλληλο της αποθήκης μας που σας παραδίδει τα προϊόντα ένα έγκυρο έγγραφο προσωπικής ταυτότητας που να ταιριάζει με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας μπορείτε επίσης να ορίσετε άλλο άτομο που θα παραλάβει τα εμπορεύματα για λογαριασμό σας, και σε αυτή την περίπτωση θα ζητήσουμε από το άτομο αυτό να επιδείξει το προσωπικό του έγγραφο ταυτότητας για να πιστοποιήσει ότι είναι ο εξουσιοδοτημένος από εσάς να παραλάβει τα εμπορεύματα.

    6.14 Ο χρόνος που θα χρειαστεί για την παράδοση των προϊόντων σας αναφέρεται στη σελίδα του προϊόντος τη στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας σε εμάς. Ο χρόνος αυτός είναι προκαταρκτική ένδειξη και επίσης δεν ισχύει σε περίπτωση που ο κατασκευαστής δεν έχει διαθέσιμα προς παράδοση προϊόντα στις αποθήκες του. Σε αυτή την περίπτωση φροντίζουμε να σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την έλλειψη των προϊόντων που έχετε παραγγείλει ή για τους μεγαλύτερους χρόνους παράδοσής τους. Δεν ευθυνόμαστε για τις καθυστερήσεις παράδοσης που δεν εξαρτώνται από τις δικές μας ως πωλητή ενέργειες και είναι εκτός του ελέγχου μας.

    6.15 Σε όλες τις περιπτώσεις, δεν ευθυνόμαστε για την παράταση του χρόνου παράδοσης, εάν η παράδοση έχει καθυστερήσει λόγω υπαιτιότητας ή συνθηκών που ελέγχονται από εσάς ως αγοραστή.

    6.16 Κατά την παράδοση θα πρέπει να επιθεωρήσετε τα δέματα για τυχόν ορατές ζημιές κατά τη μεταφορά ή τυχόν ελλείποντα αντικείμενα και να υπογράψετε το έγγραφο επιβεβαίωσης της παράδοσης. Εάν παρατηρήσετε τυχόν ζημιές ή ελλείποντα αντικείμενα, σημειώστε το στο έγγραφο επιβεβαίωσης παράδοσης. Εάν το έγγραφο επιβεβαίωσης παράδοσης είναι καθαρό από τις παρατηρήσεις σας και υπογεγραμμένο, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν ορατές ζημιές μεταφοράς που θα μπορούσαν να είχαν εντοπιστεί κατά την παράδοση πριν από το ξεπακετάρισμα των εμπορευμάτων.

    6.17 Εάν δεν είμαστε σε θέση να σας παραδώσουμε τα αγαθά επειδή δεν είστε διαθέσιμοι ή δεν μπορείτε να τα παραλάβετε εντός της εύλογης προθεσμίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συμφωνήσουμε σχετικά με τον εναλλακτικό χρόνο παράδοσης. Εάν στο τέλος, μετά από επανειλημμένες προσπάθειές μας, δεν είστε διαθέσιμοι να παραλάβετε τα αγαθά, θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας και σε περίπτωση που έχει γίνει από εσάς προπληρωμή, θα την επιστρέψουμε στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό που αρχικά λάβαμε την πληρωμή από εσάς.

     

    7. Προσφορές

    7.1 Ενδέχεται κατά καιρούς να προσφέρουμε προσφορές ή/και εκπτωτικούς κωδικούς ("Προσφορές"). Τέτοιες Προσφορές ισχύουν μόνο για την περίοδο που καθορίζεται σε σχέση με την εν λόγω Προσφορά και για όσο διάστημα το προϊόν είναι σε απόθεμα και με τους όρους που καθορίζονται σε σχέση με την Προσφορά. Οι Προσφορές δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες εκπτώσεις, εκτός εάν αναφέρεται ρητά στον Ιστότοπο.

    7.2 Θα πρέπει να συμπληρώσετε τον κωδικό έκπτωσης ή να προβείτε σε άλλες απαραίτητες ενέργειες για την ενεργοποίηση της Προσφοράς πριν ολοκληρώσετε την αγορά για να επωφεληθείτε από την Προσφορά. Εάν επιστρέψετε προϊόντα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν πληροίτε πλέον τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις που ισχύουν για την Προσφορά.

     

    8. Δικαίωμα υπαναχώρησης και δωρεάν επιστροφές

    8.1 Σύμφωνα με το νόμο, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την αγορά σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που εσείς ή ένα πρόσωπο για λογαριασμό σας παρέλαβε το προϊόν που αγοράσατε από την Ιστοσελίδα.

    8.2 Επιπλέον, σας παρέχουμε δικαίωμα δωρεάν επιστροφής για συνολικά 365 ημέρες. Ωστόσο, δεν προσφέρουμε δωρεάν επιστροφές για προϊόντα που δεν είναι εντελώς αχρησιμοποίητα, για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα παρακάτω. Για να επιστρέψετε το προϊόν εντός 365 ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και αναφέρετε το ακριβές προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και τον αριθμό παραγγελίας του.

    Εξαιρέσεις για ορισμένα προϊόντα

    8.3 Ορισμένα προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης και δωρεάν επιστροφής. Αυτό ισχύει για τα ακόλουθα προϊόντα:

    • Α) προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες σας ή που έχουν αποκτήσει με άλλο τρόπο σαφή προσωπική διάκριση,
    • Β) προϊόντα με κατεστραμμένες συσκευασίες που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγείας ή υγιεινής και η ετικέτα έχει καταστραφεί από εσάς ως πελάτη, και

    8.4 Δικαίωμα υπαναχώρησης Οι εξαιρέσεις ορίζονται στην ισχύουσα νομοθεσία στην Ελλάδα (άρθρο 3ιβ Ν. 2251/1994, όπως έχει κωδικοποιηθεί και ισχύει με την υπ’ αρ. 5338/2018 Υπουργική Απόφαση – Φ.Ε.Κ. Β’ 40/17.01.2018).

    8.5 Εάν αγοράσετε ένα προϊόν για το οποίο δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αυτό θα αναφέρεται σε σχέση με το προϊόν στον Ιστότοπο.

    Απόσβεση των χρησιμοποιούμενων προϊόντων

    8.6 Όταν ασκείτε το νόμιμο 14ήμερο δικαίωμα υπαναχώρησης και δωρεάν επιστροφής, έχετε το δικαίωμα να ανοίξετε τη συσκευασία και να εξετάσετε το προϊόν στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να αξιολογήσετε τη φύση, τις ιδιότητες και τη λειτουργία του.

    8.7 Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την αγορά σας για πλήρη επιστροφή χρημάτων σε αυτές τις περιπτώσεις, εάν μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν. Εάν χειρίζεστε το προϊόν σε μεγαλύτερο βαθμό από αυτόν που απαιτείται για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, έχουμε το δικαίωμα να προβούμε σε αφαίρεση της απόσβεσης στην επιστροφή χρημάτων σας. Η εν λόγω αφαίρεση αποφασίζεται με σύγκριση της αξίας του προϊόντος κατά την επιστροφή σε σύγκριση με την αρχική αξία κατά τη στιγμή της αγοράς. Ως εκ τούτου, προκειμένου να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση δικαιώματος υπαναχώρησης, σας συνιστούμε να στείλετε το προϊόν πίσω στην αρχική του κατάσταση.

    8.8 Εάν επιθυμείτε να κάνετε χρήση του δικαιώματος δωρεάν επιστροφής μετά την παρέλευση της νόμιμης προθεσμίας υπαναχώρησης των 14 ημερών, μπορείτε να το κάνετε έως και 365 ημέρες μετά την παράδοση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία.

    Πώς να ανακαλέσετε την αγορά σας και να ασκήσετε το δικαίωμά σας για δωρεάν επιστροφή

    8.9 Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε την αγορά σας, παρακαλούμε να μας ειδοποιήσετε το αργότερο εντός 365 ημερών από την ημέρα που εσείς, ή ένα πρόσωπο για λογαριασμό σας, παραλάβατε την παραγγελία σας. Μπορείτε εύκολα να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας συμπληρώνοντας τη φόρμα υπηρεσίας εγγύηση.

    8.10 Αφού μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε την αγορά σας, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερών. Σας συνιστούμε να στέλνετε το προϊόν πίσω στην ίδια συσκευασία στην οποία το παραλάβατε, καθώς είστε υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές ή απώλειες κατά τη διάρκεια της αποστολής της επιστροφής που οφείλονται σε δική σας αμέλεια, για παράδειγμα σε περίπτωση ανεπαρκούς συσκευασίας.

    8.11 Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε εφαρμόζεται όπως ρυθμίζεται από το νόμο (ν. 2251/1994 όπως έχει κωδικοποιηθεί και ισχύει με την υπ’ αρ. 5338/2018 Υπουργική Απόφαση).

    Αποστολή επιστροφής

    8.12 Η αποστολή της επιστροφής είναι δωρεάν. Για να το κανονίσετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και θα παραλάβουμε τα προϊόντα εντός 10 εργάσιμων ημερών, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

    Επιστροφές

    8.13 Αφού επιστρέψετε την αγορά σας, θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την αγορά σας. Ωστόσο, δεν θα προβούμε στην επιστροφή χρημάτων μέχρι να παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.

    8.14 Η επιστροφή χρημάτων μας περιλαμβάνει τυχόν έξοδα αποστολής που καταβάλατε σε σχέση με την αγορά. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για το κόστος της τυπικής αποστολής για την ηπειρωτική/χερσαία Ελλάδα. Τα πρόσθετα έξοδα αποστολής ως αποτέλεσμα της επιλογής μιας πιο ακριβής επιλογής αποστολής δεν επιστρέφονται.

    8.15 Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μέσω τραπεζικού εμβάσματος στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο λάβαμε την αρχική σας πληρωμή, εκτός εάν συμφωνήσουμε διαφορετικά.

     

    9. Καταγγελίες

    9.1 Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν σας, έχετε το δικαίωμα να προβείτε σε καταγγελία για ελαττώματα που προκύπτουν εντός δύο ετών (εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στη σελίδα περιγραφής του προϊόντος) από την παράδοση του προϊόντος (περίοδος ευθύνης). Πρέπει πάντα να υποβάλλετε καταγγελία εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από τη στιγμή που θα έπρεπε να έχετε παρατηρήσει το ελάττωμα. Το δικαίωμά σας για υποβολή καταγγελίας λήγει στο τέλος της διετούς περιόδου ευθύνης.

    9.2 Εάν έχετε αγοράσει ένα προϊόν ακατάλληλης ποιότητας από εμάς, έχετε το δικαίωμα: 1) να απαιτήσετε από εμάς να αφαιρέσουμε δωρεάν τα ελαττώματα του προϊόντος, 2) να απαιτήσετε να αντικαταστήσουμε δωρεάν το προϊόν ακατάλληλης ποιότητας με προϊόν κατάλληλης ποιότητας, 3) να απαιτήσετε να μειώσουμε ανάλογα την τιμή, 4) να καταγγείλετε μονομερώς τη σύμβαση και να απαιτήσετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού.

    9.3 Εάν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε για ένα προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο επιστροφής που συνοδεύει την παράδοση ή να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας στέλνοντας email στο [email protected] ή καλώντας στο +30 698 193 4030. Η διεύθυνσή μας για την επιστροφή είναι Αγίου Ιωάννου Θεολόγου 119, Αχαρνές, Τ.Κ. 13672.

    9.4 Μόλις παραλάβουμε το προϊόν για το οποίο έχετε υποβάλει καταγγελία και διαπιστώσουμε ότι η καταγγελία είναι έγκυρη, θα σας αποζημιώσουμε σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

    9.5 Κατά την επεξεργασία παραπόνων, την παροχή υπηρεσιών εγγύησης και την επεξεργασία επιστροφών ακολουθούμε την ισχύουσα νομοθεσία στην Ελλάδα (Ν. 2251/1994).

     

    10. Εγγύηση

    10.1 Οι κατασκευαστές μας παρέχουν εγγύηση για όλα τα προϊόντα μας. Πληροφορίες σχετικά με το τι καλύπτει η εγγύηση μπορείτε να βρείτε εδώ και στην αντίστοιχη περιγραφή του προϊόντος στον Ιστότοπο.

    10.2 Σε περίπτωση που δεν παρέχουμε εγγύηση για ορισμένους τύπους αγαθών, ισχύει η εγγύηση που προβλέπεται από τις σχετικές νομικές πράξεις.

    10.3 Παρέχουμε υπηρεσίες συντήρησης εγγύησης για τα αγαθά ως αντιπρόσωποι των κατασκευαστών μας.

    10.4 Δεσμευόμαστε να εκτελέσουμε την υπηρεσία εγγύησης εντός 15-45 εργάσιμων ημερών.

    10.5 Η υπηρεσία εγγύησης εμπορευμάτων εκτός Αττικής μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από 15-45 εργάσιμες ημέρες. Σας ενημερώνουμε για την περίοδο εγγύησης των αγαθών εκτός Αττικής ξεχωριστά σε κάθε περίπτωση (π.χ.υπόλοιπη ηπειρωτική/χερσαία και νησιωτική Ελλάδα εκτός Αττικής

     

    11. Οι υποχρεώσεις μας

    11.1 Εάν υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν σας ή εάν η παράδοση καθυστερήσει, είμαστε υπεύθυνοι για τη ζημία που υποστήκατε λόγω του ελαττώματος ή της καθυστέρησης, σύμφωνα με την υποχρεωτική νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Ωστόσο, πρέπει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να περιορίσετε τις συνέπειες ενός τέτοιου σφάλματος ή μιας τέτοιας καθυστέρησης. Θα είμαστε υπεύθυνοι για ζημίες μόνο στο βαθμό που έχετε λάβει εύλογα μέτρα για τον περιορισμό της ζημίας σας. Συνεπώς, δεν είμαστε υπεύθυνοι για ζημίες που θα μπορούσατε να είχατε αποφύγει με τη λήψη εύλογων μέτρων.

    11.2 Δεν είμαστε υπεύθυνοι για ζημίες που θα υποστείτε λόγω καθυστερήσεων ή φθορών των προϊόντων που προκλήθηκαν από εμπόδια πέραν του ελέγχου μας, τα οποία δεν μπορούσαμε εύλογα να προβλέψουμε ή τις συνέπειες των οποίων δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε ή να ξεπεράσουμε.

     

    12. Σχετικά με τους παρόντες Όρους Αγοράς

    12.1 Έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους παρόντες Όρους Αγοράς, ωστόσο οι Όροι Αγοράς που εγκρίνονται από εσάς κατά τη στιγμή της αγοράς σας θα ισχύουν πάντα για την εν λόγω αγορά. Όλες οι αλλαγές θα αναφέρονται στην τελευταία έκδοση των Όρων Αγοράς που δημοσιεύεται στον Ιστότοπο. Οι αλλαγές θα ισχύουν από τη στιγμή που θα έχετε αποδεχθεί τους Όρους Αγοράς, δηλαδή σε σχέση με την πραγματοποίηση νέας αγοράς στον Ιστότοπο.

    12.2 Οι παρόντες Όροι Αγοράς ερμηνεύονται και εφαρμόζονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο. Εάν οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων Όρων Αγοράς θεωρηθεί άκυρη ή μη εκτελεστή από οποιοδήποτε αρμόδιο δικαστήριο, αρχή ή όργανο εναλλακτικής επίλυσης διαφορών, τα υπόλοιπα μέρη της εν λόγω διάταξης και όλες οι άλλες διατάξεις των παρόντων Όρων Αγοράς θα παραμείνουν έγκυρες και πλήρως εκτελεστές σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

    12.3 Για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μας και να κάνετε αγορές μαζί μας, θα πρέπει να αποδεχτείτε και την πολιτική απορρήτου μας.

     

    13. Άλλες ρήτρες

    13.1 Εάν εσείς ως Αγοραστής προσπαθήσετε να βλάψετε τη σταθερότητα και την ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος ή παραβιάσετε τις υποχρεώσεις σας, εμείς ως Πωλητής έχουμε το δικαίωμα να περιορίσουμε ή να αναστείλουμε την πρόσβασή σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως και χωρίς προειδοποίηση ή, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να ακυρώσουμε την εγγραφή σας.

    13.2 Σε περίπτωση σημαντικών περιστάσεων, ενδέχεται να τερματίσουμε προσωρινά ή εντελώς το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων.

    13.3 Μετά την εγγραφή σας, εσείς (ο Αγοραστής) είστε υπεύθυνοι για τη μεταφορά των δεδομένων σύνδεσής σας σε τρίτους. Εάν οι υπηρεσίες που παρέχονται από το "www.epipla1.gr" χρησιμοποιούνται από ένα τρίτο πρόσωπο που έχει συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιώντας τα δεδομένα σύνδεσής σας (του Αγοραστή), εμείς (ο Πωλητής) θεωρούμε ότι το πρόσωπο αυτό είναι ο Αγοραστής.

    13.4 Ο Πωλητής απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη στις περιπτώσεις που οι ζημίες προκύπτουν επειδή ο Αγοραστής, ανεξάρτητα από τις συστάσεις του Πωλητή και τις υποχρεώσεις του, δεν εξοικειώθηκε με τους παρόντες κανόνες, παρόλο που του δόθηκε η δυνατότητα αυτή.

    13.5 Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή περιέχει συνδέσμους προς τους δικτυακούς τόπους άλλων εταιρειών, ιδρυμάτων, οργανισμών ή προσώπων, ο Πωλητής δεν είναι υπεύθυνος για τις πληροφορίες ή τις δραστηριότητες που πραγματοποιούνται εκεί, δεν εποπτεύει, δεν ελέγχει τους εν λόγω δικτυακούς τόπους και δεν εκπροσωπεί τις εν λόγω εταιρείες και πρόσωπα.

    13.6 Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την ορθή εκπλήρωση των αμοιβαίων υποχρεώσεων μεταξύ του Αγοραστή και των συνεργατών του Πωλητή, τις υπηρεσίες των οποίων παραγγέλνει ο Αγοραστής.

    13.7 Ο Πωλητής αποστέλλει όλα τα μηνύματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Αγοραστής.

    13.8 Ο Αγοραστής αποστέλλει όλα τα μηνύματα και τις ερωτήσεις με τα μέσα επικοινωνίας που καθορίζονται στην ενότητα "Επαφές" του ηλεκτρονικού καταστήματος του Πωλητή.

    13.9 Οι παρόντες κανόνες καταρτίζονται σύμφωνα με τις νομικές πράξεις της Ελληνικής Δημοκρατίας.

    13.10 Οι σχέσεις που προκύπτουν βάσει των παρόντων κανόνων διέπονται από το δίκαιο της Ελληνικής Δημοκρατίας.

    13.11 Όλες οι διαφωνίες που προκύπτουν από την εφαρμογή των παρόντων κανόνων επιλύονται με διαπραγμάτευση. Εάν δεν καταστεί δυνατή η επίτευξη συμφωνίας, οι διαφορές επιλύονται σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από τη νομοθεσία της Ελληνικής Δημοκρατίας.

     

    14. Ειδικοί όροι για εταιρείες

    14.1 Οι παρόντες Όροι Αγοράς ισχύουν για τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές με την ιδιότητά τους ως ιδιώτες. Εάν παρ' όλα αυτά πραγματοποιήσετε μια αγορά στον Ιστότοπο ως εκπρόσωπος μιας εταιρείας, αποδέχεστε τους Όρους Αγοράς για λογαριασμό της εταιρείας και εγγυάστε ότι έχετε την εξουσία να αποδέχεστε τους παρόντες Όρους Αγοράς και να πραγματοποιείτε αγορές για λογαριασμό της εν λόγω εταιρείας.

    14.2 Για τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές στον Ιστότοπο με την ιδιότητα της εταιρείας, δεν προσφέρουμε δυνατότητα επιστροφής εντός 365 ημερών. Επίσης, δεν είμαστε υπεύθυνοι για έμμεσες ζημίες ή διαφυγόντα κέρδη. Επιπλέον, η ευθύνη μας βάσει των παρόντων Όρων αγοράς για κάθε απώλεια ή ζημία περιορίζεται σε ποσό ίσο με το συνολικό ποσό που μας κατέβαλε ο πελάτης που ενεργεί υπό την ιδιότητα της εταιρείας για το προϊόν με το οποίο σχετίζεται ή προκύπτει η απώλεια ή η ζημία.

     

    15. Ερωτήσεις, παράπονα και διαφωνίες

    15.1 Είστε ευπρόσδεκτοι να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή παράπονα σχετικά με την παραγγελία σας. Μπορείτε εύκολα να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην αρχή των παρόντων Όρων Αγοράς.

    15.2 Έχετε επίσης τη δυνατότητα να υποβάλετε καταγγελία μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επίλυσης διαφορών της ΕΕ, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

     

    Οι όροι αγοράς καθορίστηκαν από την FURNITURE1 ΕΛΛΑΣ ΜΟΝ. Ι.Κ.Ε. στις …04.2023